GOODIEBOX

Er blevet snydt!

Nej hvor er jeg gal!
I juli blev jeg ringet op af en dame fra Costume, som spurgte om jeg havde lyst til at få et gratis nummer af Costume, fordi jeg havde deltaget i nogle spørgeskemaer på nettet. Jeg spurgte om det bare var det nummer, eller om jeg bandt mig til noget abonnement eller noget.
Nej, det gjorde jeg ikke, jeg ville bare modtage et nummer som tak for min deltagelse. Jeg takkede ja, og lidt tid efter kom mit blad, og så tænkte jeg ikke mere over det. Der gik så en lille måned, og ind af døren kom så et nummer af Costume mere + et girokort på 89 kroner. Det kunne jeg ikke rigtig forstå, men jeg tænkte at de sikkert prøvede at sælge et abonnement til mig, ved at “lokke” med et gratis blad mere. Jeg smed girokortet ud, og glemte så alt om det. Indtil det næste blad kom ind af døre, ca. en måned efter. Igen kom der et girokort med på 89 kroner, spm jeg igen smed ud, da jeg stadig troede de bare ville sælge til mig. Det skal så lige siges at min mor synes jeg skulle ringe ind til dem, men jeg fik det bare aldrig gjort, bl.a. fordi deres telefontid ligger i min arbejdstid, og så kan sådan noget jo falde ud af hovedet på en….
Nå, men så fik jeg så pludselig et nyt girokort, men nu var det på 189 kroner. Jeg lagde bare ikke mærke til beløbet. Det næste girokort jeg fik var på 289 kroner, og så fik jeg endelig ringet til dem. Da jeg gjorde det, blev jeg mødt af en rigtig træls dame hos deres kundeservice med en forfærdelig attitude. Jeg forklarede sagen for hende, at det eneste jeg havde gjort var, at sige ja tak til et enkelt gratis blad. Men det troede hun ikke på, jeg løj i hvertfald, for sådan nogle tilbud havde de ikke, og hun kunne se her på sin skærm, at jeg havde et tilbud på tre numre af Costume for 89 kroner, som jeg ikke havde betalt, og derfor var der kommet rykkergebyr på 200 kroner på.
Jeg sagde til hende at det ikke passede, og at hun måske skulle tage det lidt med ro, og snakke ordenligt til sine kunder, for nu blev jeg sgu også lidt sur!
Så blev hun bare endnu værre, og sagde at jeg jo kun ringede nu, fordi det var på vej til inkasso. Og så blev jeg sgu lidt paf! Ikke alene sad kvindemennesket og kaldte mig løgner, og nærmest råbte mig ind i telefonen, men hun truede mig også med Inkasso. Og det værste er, at jeg har aldrig nogensinde set en abonnementsaftale eller en kontrakt hverken på mail eller pr. brev fra dem.
Men hele det show hun kørte endte så med, at hun sagde hun godt ville gå med til at strege rykkergebyret (Ja tak skal du have, det er virkelig sødt af dig, det er jo ikke pengene det kommer an på, men det faktum at i snyder jeres kunder. Hvad fanden havde hun regnet med, at jeg ville blive helt vildt taknemmelig??!!) Til sidst blev jeg simpelthen så sur, at jeg smækkede røret på, for hun blev bare ved og ved og ved… Altså! Sådan et kvindemenneske der sidder derinde og tror hun har magt over folk.. Føj
Dagen efter ringede jeg ind igen og ville sikre mig, at hun havde streget rykkergebyret, og at der var et girokort på vej til mig, for hun havde jo ligesom truet mig med inkasso. Der fik jeg så fat i en anden dame,  rigtig sød, ironisk nok. Hun sagde, at hun var ked af at jeg var blevet behandlet sådan, og at jeg kunne skrive en klage ind til Costume.
Nå, men jeg har så lige modtaget et girokort på 89 kroner, som jeg har betalt. Ærlig talt, så vælter 89 kroner ikke min verden, og jeg har jo modtaget 3 blade, men det er bare princippet i det, og så synes jeg ærlig talt ikke Costume er så fantastisk et blad.
Men, jeg skulle jo så bruge et abonnements-nummer for at komme ind i systemet og klage, og det kom på girokortet, men da jeg taster det ind, står der at jeg ikke har adgang fordi mit abonnement er blevet lukket……… Ja, flot ikke!

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

GOODIEBOX